tirsdag 2. oktober 2012

Samling 2

Da var det tid for å pakke ned klær, bøker og data før avreise til Bodø på samling nr 2.
Jeg må grytidlig opp, beregner avreise hjemmefra senest 05.00.(Håper bare det ikke det blir frost i natt, for vinter skoene er ikke kommet på bilen.) Så jeg tenker det kan bli en lang og tung dag. Trodde vi skulle skole bare til 11 i morgen, men ser nå at det er forskyvet. Vi skal jobbe med digitale historier og bilde fortellinger med photo story. Jeg vet ikke hva det er som venter meg, men synes det høres kjempe spennende ut. Og ikke minst utfordrende. Jeg leste med glede at andre økt skal gå med til å forberede av
6- årsundersøkelsen. Da får jeg kanskje innsyn i hva som er tenkt omkring det, noe jeg har spekulert mye på de siste ukene. Gleder meg også til å møte gamle og nye studie kamerater......:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar