onsdag 5. september 2012

Noe nytt, noe spennende og kanskje morsomt.

Gjennom facebook, har jeg sett en del blogger. Vennene mine der har lagt ut sider, som vi nysgjerrige kan gå inn å lese .
De skriver om interiør, slankeoperasjon, mote og mat. Jeg er imponert over det de skriver, samt det at de har tid til blogging. Jeg derimot føler meg så usikker på data, at tanken på en blogg aldri har vært tilstede.
Egentlig skulle vi som gikk glsm i fjor følge et annet studie som startet i uke 35, men pga rot på uin ble det norsk 2 istedenfor. Da ble det plutselig forandringer på samlingene mine, og norsk 2 startet allerede uken etter.
Hva synes egentlig jeg om det? Først ble jeg sur, jeg hadde reist langt , ordnet barnevakt å omorganisert på jobben. Etterhvert så jeg med faktaøyne og ble enig med meg selv at jeg personlig hadde mer behov for norsk en matematikk.
Det som var vanskelig, var at jeg ikke kom meg på den første samlingen, da blant annet bloggen ble laget . Jeg føler jeg gikk glipp av veldig mye, og det irriterer meg grønt at jeg ikke fikk med meg info om" 6 års intervjuet".
Men jeg tror jeg har gjort det jeg skal til neste samling som nærmer seg med storm skritt. Jeg har skrevet presentasjon, laget blogg lest pensum om intervju. Men så oppdager jeg plutselig at jeg skal inn å kommentere mine medstudenters blogger, men hvor får jeg tak i dem.
Man lærer så lenge man lever, blir bare litt ille til mote når det er mye nytt, som jeg i utgangspunktet ikke har peiling på.
Men når har jeg mestret, så da øker vel motivasjonen betraktelig.
Jeg er blitt en blogger....:)

Kine

1 kommentar:

  1. Du forholder deg svært strukturert og profesjonelt til utfordringene som norsk2-student og har til de grader mestret å lage blogg. I tillegg reflekterer og skriver du godt.

    SvarSlett